Veldkamp Stories scherpt missiekritieke organisatiestrategieën aan en transformeert deze naar impactvolle en effectieve communicatie strategieën.

Veldkamp Stories

Concept
Art-Directie
Logo design

 

Vraag.

 

De opdrachtgever vroeg om een logo ontwerp dat recht deed aan de nieuwe positionering en profilering. Organisatiestrategie omzetten naar doeltreffende verhalen. Identiteit door verhaal. Daarnaast zou het ook een link moeten hebben naar het verleden (heritage), maar als geheel gericht naar de toekomst.

Uitdaging.

Het logo moest heritage hebben met een bepaalde symboliek van verhalen vertellen. Maar ook de oplossing moest een twist hebben om juist die overgang van strategie naar identiteit en naar verhaal te symboliseren. Een verhaal is immers naast woord ook zeker beeld.

“Het maken en vertellen van het juiste verhaal dat passend is bij de organisatie. Het verhaal dat de identiteit van de organisatie goed over het voetlicht weet te brengen en tot leven laat komen. Veldkamp Stories brengt verandering, een nieuwe toekomst. En echte verandering begint met een goed verhaal.”

Logo opbouw

 
 

Letter V

De letter V van Veldkamp, maar ook van verhaal en vertellen.

Aanhalingsteken

Een eigen verhaal, persoonlijk, geeft identiteit.

 
 
 
 

Primair - Secundair logo

 
 

Stories

Echte verandering begint met een goed verhaal.

 
Vorige
Vorige

EuroWeb

Volgende
Volgende

FCA