Modestus is het strategisch management- en productiehuis van Guus Meeuwis. Een hecht team met denkers en doeners. Modestus bestaat totaal uit vier divisies. Modestus management | concert & events | records | concepts. Waar samen plezier maken en delen centraal staan. Modestus biedt de ruimte om dat plezier samen te beleven. De grootste beloning is het delen van de fun. Het liefst met iedereen.

Modestus

Concept
Art-Directie
Logo design
Webdesign

 

Vraag.

 

Modestus vroeg om een nieuwe identiteit dat ruimte kon bieden aan vier divisies. Het moest een klassieke feel hebben maar wel van nu, kwalitatief zijn, iconisch in vorm, een twist dat plezier symboliseert en krachtig staan. Daarnaast een website die dat uitdraagt.

Uitdaging.

 

Het begint bij de M. Dat is de basis. Het logo moest allesomvattend eenvoudig zijn in vorm, maar gelaagd in betekenis. Vier divisies moesten eronder kunnen bestaan. De funfactor/twist verwerkt. Er moest een overkoepelende gedachte komen.

 

“Modestus biedt ruimte om plezier samen te beleven. Het beeldmerk ‘M’ staat symbool voor twee mensen die samen erop uit trekken om plezier te beleven. Hand in hand. Daarnaast staat het symbool voor een entree, een locatie, een welkom. Je voelt je welkom. Tevens is de ‘M’ de begin letter van Modestus.”

— Logo concept —

Logo opbouw

Mensen

Samen erop uit om plezier te hebben. Hand in hand.

Entree

Je bent van harte welkom. De deur staat open. De locatie is open voor plezier. Kom binnen.

De letter - M

De letter ‘M’ van Modestus.

 
 
 
 

Leuke dingen doen.

Leuke dingen met leuke mensen. Samen genieten. Dat is Modestus.

 
Vorige
Vorige

OPF

Volgende
Volgende

GIJS schoenen