Een klankbord voor diegene die hulp nodig hebben. Een veilige haven waar men tegen kan praten, zonder dat het teveel ‘hulpverlening’ wordt. happii biedt een luisterend oor, een vertrouwenspersoon die er altijd is. Iemand die tijd en onverdeelde aandacht geeft, op een laagdrempelige manier om zo veel voor iemand te kunnen betekenen.


happii

Concept
Art-Directie
Brand design
Logo design

 

Vraag.

 

De klant vroeg om een nieuwe identiteit. Nieuw logo, naam, visuele identiteit dat haar persoonlijkheid en manier van denken en werken als coach zou weergeven. Het luisteren naar en adviseren van mensen voelt voor haar heel natuurlijk. En dat gevoel is wederzijds. Ze weet als geen ander hoe belangrijk het is om alleen maar je hart te kunnen luchten. En dat er iemand is die luistert.

Uitdaging.

Het geheel aan elementen moest dus een eigenheid en positiviteit uitstralen om de persoonlijkheid weer te geven. Daarnaast moest er een oplossing komen om de aandacht, tijd, liefde en communicatie/relatie tussen de hoofdpersonen te verduidelijken.

“Ieder kind is anders en heeft andere behoeftes. Een luisterend oor en onverdeelde aandacht helpt altijd. Luisteren met de oren maar ook met de ogen, tussen de regels door, met respect voor de ander. Dat terwijl je volledig gefocust bent op de ander. Verbinding maken. Luisteren met een open hart.

Zodat men weer tot zichzelf kan komen om die persoon te worden die je graag wilt zijn. Iemand die weer van zichzelf en/of de omgeving gaat houden. Iemand die happy is.”

— Logo concept —

Logo opbouw

 
 

Samenwerken

Luisteren wat de kinderen te zeggen hebben. Met de oren en ogen. Verbinding maken. Samen.

Aandacht -Liefde-Tijd

Aandacht voor het individuele kind.

Blijdschap

Kinderen die blijdschap laten voelen. Blijdschap over wie ze zijn als persoon en waar ze staan in de wereld. Happy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vorige
Vorige

ECI software solutions

Volgende
Volgende

Hypotheekcentrum 's-Hertogenbosch