Fabory. Masters in fasteners. Fabory verschaft oplossingen over een uitgebreid assortiment van kwaliteitsproducten en industriële dienstverlening voor professionele eindgebruikers van bevestigingsmaterialen, gereedschappen en andere industriële producten.

Fabory

Concept
Art-Directie
Beeldretouche

 

Vraag.

 

Een complete re-branding van het merk Fabory Europa. Waarbij alle communicatiemiddelen en Fabory branding hetzelfde zal moeten uitstralen.

 

Uitdaging.

 

Een vernieuwde positionering gegoten in een nieuw design jasje. Dat vroeg om aanpassingen aan alle wereldwijde communicatie-uitingen van Fabory. In de winkels, maar ook in alle maandelijkse acties, de corporate communicatie, interne communicatie en wervingscampagnes. Daarnaast is er voor Fabory een nieuw winkelconcept ontwikkeld en doorgevoerd in alle Europese winkels.

En om dat sluitend te krijgen over alle lagen, moet het verhaal kloppen. Het verhaal leunend op de drie pijlers, de kernwaarden: kwaliteit, kennis en gemak. Dit visueel weergegeven door de vormentaal. De drie pijlers tezamen vormen een hexagon, tevens de vorm van een moer en bout. En laat dat nou net datgene zijn waar Fabory zo goed in is.

 

QUALITY IS AT THE CORE OF FABORY AND EXTENDS TO OUR PRODUCTS, OUR SERVICES AND OUR EMPLOYEES.

UNDERSTANDING THE PROBLEM AND FINDING A FITTING SOLUTION MAKES ALL THE DIFFERENCE

OUR FOCUS IS ON YOU, SO YOU CAN FOCUS ON YOUR OWN PROCESSES

Fabory visueel element gedachte

  • Kwaliteit - Kennis - Gemak

    De drie kernwaarden van Fabory.

  • Overlapping

    6 hoek. Staat voor product als ook de organisatie/mens.

  • Samensmelting

    Kernwaarden vloeien in elkaar, versterken elkaar. Geeft vastigheid en vertrouwen in mens, organisatie en product.

The foundation of our organisation

 
 

Fabory. Masters in fasteners.

Vorige
Vorige

Bos Theaterproducties

Volgende
Volgende

KPMG